« Tillbaka till lista

Nordea Bank AB


Nordea är en av Europas största banker och den största i Norden med närmare 11 miljoner kunder. I Sundsvall är vi ca 250 st medarbetare i  en rad lokala, regionala och nationella funktioner.

På kontoret vid Vängåvan finns bl a enheter inom Personal Banking, Business Banking och Private Banking. Här möter vi kunderna på plats på kontoret eller digitalt. På vår Kundservice vid Kolvägen möter vi kunderna per telefon och chat.

Som Kundrådgivare på kontor eller Kundservice, är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.

  • Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.
  • Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
  • På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.

Vi söker dig som

  • Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.
  • Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
  • Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.
  • Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.

Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.

Kontaktsamtal:

Klicka på en ledig tid för att boka kontaksamtal.

Bokning för denna händelse är avslutad.